Nasze rozwiązanie jest wyposażone w wyłącznik różnicowoprądowy typu B, który jest niezbędnym zabezpieczeniem ładowarek EV. Bateria EV działa na zasadzie prądu stałego i może wystąpić jego upływ. Zintegrowany RCCB typu B jest w stanie wykryć upływ prądu stałego, przemiennego i pulsującego o wysokiej częstotliwości. Oferujemy ładowarki o prądzie ładowania do 32 A w wersji 1 lub 3 fazowej. Kabel połączeniowy o długości 5 m występuje w wersji z wtyczką typu 1 lub typu 2 i jest częścią dostawy.
Dane techniczne-
Parametry elektryczne
Wykonanie zgodnie z IEC/EN 61851
Napięcie znamionowe Ue 230 V AC ± 10%
Częstotliwość f 50 / 60 Hz
Maksymalny prąd ładowania Imax 20 A
Klasa izolacji II
Moc ładowania na poziom 2.3 / 3.7 / 4.6 / 5.8 / 7.4 kW
Zintegrowany wył. różnicowoprądowy typu B
- czułość typ B - czuły na prąd różnicowy sinusoidalny, wyprostowany pulsacyjny oraz gładki, wysoka częstotliwość (1 kHz)
- znamionowy prąd różnicowy IΔn (AC/DC) 30 mA / 6 mA
Połączenie Kabel wejściowy z rozdzielnicy głównej
Tryb ładowania tryb 3
Kompatybilny rodzaj siec TN-S
Zużycie własne < 10 W
Parametry mechaniczne
Długość kabla 5 m
Przekrój przewodów 3 x 6 mm2 + 2 x 0.5 mm2
Zalecany przekrój kabla wejściowego (10 / 16 / 20 / 25 / 32 A) 2.5 / 2.5 / 4 / 4 / 6 mm2
wtyczki (strona samochodu) Typ 2 / IEC 62196-2
Stopień ochrony
ładowarka naścienna IP44
wtyczki (gdy podłączone) IP44
Temperatura otoczenia -25 °C — +40 °C
Wysokość ≤ 2000 m
Wilgotność ≤ 75 %
Waga 4,75 kg
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.